CommFlow

BRIO.

We breiden uw bestaande BRIO-applicatie van Portima uit met Human-Centric Business Communications door deze te integreren.
Het volgende niveau van VoIP in de cloud, al vele jaren beproefd in Scandinavië.

Breng mensgerichte bedrijfscommunicatie in de verzekeringswereld.

Volledig geïnformeerd nog voor je het gesprek begint

Bij een inkomend gesprek zoekt Flow automatisch het telefoonnummer van de beller op in BRIO. De naam van de klant die je belt verschijnt in een klein pop-up venster op je toestel. Door in het pop-up venster te klikken kom je automatisch in het klantendossier in BRIO terwijl je het gesprek aanneemt.

Naadloos uitgaand bellen vanuit BRIO

Als u een klant wilt bellen, klikt u gewoon op het vaste of mobiele telefoonnummer in BRIO en Flow belt het nummer onmiddellijk. Enkele ogenblikken later kunt u vlekkeloos communiceren met uw klant, zelfs overschakelen naar videoconferencing, uw scherm delen, informatie versturen via chat, enz.

employees

Laten we beginnen met Flow!

Ontdek hoe Commflow waarde kan toevoegen aan uw bedrijf!

Scroll naar boven