CommFlow

Flow.

Breng uw organisatie in Flow door de productiviteit van uw medewerkers te verhogen, de ervaring van uw klanten te verbeteren en uw bedrijfsvoering te optimaliseren met ons mensgerichte bedrijfscommunicatieplatform dat uw bestaande applicaties uitbreidt. Het volgende niveau van VoIP in de Cloud, al vele jaren beproefd in Scandinavië.

Commflow brengt het Telavox-platform Flow naar de Belgische markt

Kosten laag.
Veiligheid hoog.
Operaties soepel.

Eenvoudig beheer & geoptimaliseerde kosten - één geïntegreerd platform voor vaste nummers en PBX

U hoeft niet langer meerdere leveranciers te beheren voor uw vaste telefoonnummers en vaste telefonie (PBX). Uw contract kan worden beheerd in één platform wat resulteert in administratieve tijdwinst & schaalvoordelen.

Aangepaste belvolumes

Wij bestuderen uw belpatroon en bieden u het meest geschikte belvolume. Soepel op- of afschalen. Zeer gemakkelijk en transparant.

Onboarding zonder gedoe

We installeren Flow eerst naast de bestaande opstelling, zodat je de nieuwe omgeving volledig kunt testen. Zodra de configuratie 100% naar wens is, migreren we je bestaande telefoonnummers of zorgen we voor nieuwe nummers die we koppelen aan Flow. Je blijft bereikbaar op de bekende nummers, zodat je klanten dit niet merken, althans niet door andere nummers. Ze merken het wel van je zakelijke communicatiedienst. In positieve zin!

Minder risico door hogere security

Al onze systemen worden 24/7/365 bewaakt en zijn ontworpen om 99,99% uptime te bieden dankzij het gebruik van streng beveiligde datacenterfaciliteiten verspreid over verschillende landen. In het geval van afwijkingen of systeemwaarschuwingen staat onze operationele organisatie altijd paraat om binnen enkele minuten actie te ondernemen, wat betekent dat we vaak elk probleem dat zich voordoet kunnen oplossen voordat uw gebruikers er last van hebben. Deze dienst ontneemt uw team veel verantwoordelijkheid en tijdsinvestering.

Eén app-ervaring op al uw apparaten

De Flow (softphone) App is beschikbaar op al uw apparaten (PC's, laptops, tablets en smartphones). Ook de meeste bestaande vaste telefoons kunnen worden geïntegreerd in de Flow set-up

Het juiste apparaat voor de juiste prijs

Wij kunnen uw one-stop-shop zijn en u alle mogelijke telefoons leveren:

  • Vaste telefoons met kleurenscherm of zwart-wit
  • Draagbare DECT telefoons (single cell of multi cell)
  • Softphones (op uw PC of laptop, Windows of Mac) en mobiele apps (Android en iOS)
  • Bedrade of draadloze headsets
  • Intercomoplossingen voor deuren
  • Etc.

Naadloze klantenervaring.

Voeg professionele contact-center mogelijkheden toe

Naadloze integratie met de meeste CRM-systemen

Integratie met uw CRM-systeem maakt automatische pop-up van vereiste info over de beller mogelijk, zoals naam, interactiegeschiedenis, speciale statussen en alle vereiste info om een ervaring te creëren die de verwachtingen van uw klanten overtreft. Uw hele team krijgt toegang tot een overzicht van elke klant en zijn geschiedenis (als de beveiliging dat toelaat natuurlijk). Dit betekent dat u meer persoonlijke en vertrouwenwekkende ondersteuning kunt bieden, zelfs wanneer meerdere medewerkers betrokken zijn bij het hele klantentraject. Ook na de gespreksinteractie kan informatie automatisch worden geïntegreerd in het CRM-systeem.

Ontdek hier met welke CRM-systemen Flow naadloos is geïntegreerd.

Slimmere routing en geavanceerde programmeerbaarheid

Automatic Call Distribution (ACD), Interactive Voice Response (IVR) en routing op basis van vaardigheden koppelen de klant op intelligente wijze aan de juiste agent. Dit bespaart tijd, verhoogt de klanttevredenheid en verhoogt de productiviteit. Geautomatiseerde aangepaste flows voor oproepafhandeling waarbij u bijvoorbeeld een oproep van een VIP-klant onmiddellijk kunt doorschakelen naar de speciale Account Manager.

Kies een gesprek voor een collega of organiseer gespreksgroepen

Een inkomend gesprek overnemen van een collega die al bezig is met een ander gesprek of meerdere telefoons laten rinkelen bij een inkomend gesprek en de eerst beschikbare neemt het gesprek aan. Een goede klantervaring heeft ook te maken met een snelle reactie van uw bedrijf. Mensen zijn positiever als iemand de oproep beantwoordt, zelfs als hij niet de juiste persoon is om te helpen, dan een telefoon die blijft overgaan of eindigt op een voicemail.

In- en uitloggen in wachtrijen met één simpele klik

Zo eenvoudig als het wisselen van status, kunnen uw medewerkers zich ook beschikbaar stellen of afmelden voor ondersteuningswachtrijen met een simpele schakelknop, ongeacht hun locatie, op kantoor, thuis of zelfs in het buitenland als ze werken vanaf hun favoriete vakantielocatie.

Naadloze integratie met de meeste CRM-systemen

Integratie met uw CRM-systeem maakt automatische pop-up van vereiste info over de beller mogelijk, zoals naam, interactiegeschiedenis, speciale statussen en alle vereiste info om een ervaring te creëren die de verwachtingen van uw klanten overtreft. Uw hele team krijgt toegang tot een overzicht van elke klant en zijn geschiedenis (als de beveiliging dat toelaat natuurlijk). Dit betekent dat u meer persoonlijke en vertrouwenwekkende ondersteuning kunt bieden, zelfs wanneer meerdere medewerkers betrokken zijn bij het hele klantentraject. Ook na de gespreksinteractie kan informatie automatisch worden geïntegreerd in het CRM-systeem.

Ontdek hier met welke CRM-systemen Flow naadloos is geïntegreerd.

Voeg probleemloos chatfuncties toe aan uw website

U kunt ook een chatfunctie aan uw website toevoegen, zodat u snel kunt communiceren met potentiële klanten die uw website bezoeken

Statistieken en inzichten

Uitgebreide gespreksstatistieken in de App, maar ook exporteerbaar naar Microsoft Excel en Power BI.

Makkelijk om uw overzicht in de juiste operationele status te zetten, ongeacht de locatie, zowel thuis als in het buitenland: feestdag, uitzonderlijk gesloten, brugdag, kantooropleiding, teambuilding, enzovoort. U kunt eenvoudig zelf de operationele statussen creëren en bepalen wat er moet gebeuren met de inkomende communicatie.

Geautomatiseerde wijzigingen van de werkstatus

Automatisch uw contacten en agenda synchroniseren vanuit Outlook. Dit maakt automatische statuswisselingen mogelijk. Wanneer u bijvoorbeeld op bezoek bent bij klanten wilt u geen oproepen ontvangen en worden deze automatisch doorgeschakeld naar collega's of naar uw voicemail. Met één druk op de knop statussen aanpassen op elk apparaat en overal.

een werkomgeving waarin de werknemer centraal staat.

uw werknemers in staat stellen om hun persoonlijke optimale interactie te definiëren in Flow

Beschikbaarheid statussen

Collega's zien automatisch beschikbaarheid statussen, wat de productiviteit van de samenwerking verhoogt en u kunt zelf beslissen wat er moet gebeuren bij een bepaalde status: wilt u nog oproepen ontvangen of alleen chatten, wilt u verwittigd worden of niet, misschien voicemailberichten uitgeschreven ontvangen in uw e-mail inbox? Moeten de gesprekken automatisch worden doorgeschakeld naar kantoor, ... U kunt per status makkelijk uw voorkeur bepalen.

Gemakkelijk gepersonaliseerde werk statussen aanmaken

Optimale werkomstandigheden zijn cruciaal in de huidige “War for talent”. U kunt uw medewerkers de mogelijkheid bieden om specifieke profielen aan te maken die zij handmatig of automatisch aan hun agenda kunnen koppelen. Statussen zoals "Op expertise", "Op vakantie", "Aan het lunchen", "In opleiding", "In vergadering", "Ziekte", enz. Zij bepalen wanneer en via welk kanaal zij bereikbaar zijn.

Uitgaande oproepen met zakelijk telefoonnummer houden het mobiele nummer van uw werknemers privé

Bellen met het vaste telefoonnummer van uw kantoor in plaats van uw mobiele telefoonnummer, zowel vanaf een vaste telefoon als via onze Flow App op uw pc/laptop en smartphone, ongeacht de locatie, zowel in binnen- als buitenland.

Creëer en pas eenvoudig de verschillende statussen van uw bedrijf aan

Makkelijk om uw overzichtsscherm in de juiste operationele status te zetten, ongeacht de locatie, zowel thuis als in het buitenland: feestdag, uitzonderlijk gesloten, brugdag, kantooropleiding, teambuilding, enzovoort. U kunt eenvoudig zelf de operationele statussen creëren en bepalen wat er moet gebeuren met de inkomende communicatie.

Videoconferenties zonder installatie

Professionele vergaderingen via geluid en video met meerdere partijen op verschillende locaties. Elk apparaat, altijd en overal. Externe deelnemers hoeven lokaal geen speciale software te installeren - ze kunnen rechtstreeks vanuit hun browser deelnemen.

Gesprekken opnemen

Gesprekken kunnen desgewenst ook worden opgenomen voor latere review of om te delen met collega's.

Breng uw Microsoft Teams naar het volgende niveau

Wanneer uw organisatie MS Teams al heeft geïnstalleerd als samenwerkingsplatform kunt u dit eenvoudig uitbreiden met Flow. Wissel niet tussen apps. Integreer in plaats daarvan.
Synchroniseer je aanwezigheid, contacten, agenda en meer voor een complete communicatieoplossing.
Verbeter je bedrijfscommunicatie - intern tussen collega's en extern met klanten. Door uw telefonieoplossing te integreren met uw samenwerkingsplatform krijgt u toegang tot alle essentiële tools op één plek.
Dankzij Two-way Presence Sync wordt uw beschikbaarheid op elk platform gesynchroniseerd. In vergadering? Automatisch afmelden voor support wachtrijen. In gesprek? Uw Microsoft Teams-status wordt dienovereenkomstig bijgewerkt. Flow en Teams werken naadloos samen.

Belangrijkste toegevoegde waarde:
  • Presence sync
  • Ontvang een melding van inkomende oproepen in Teams
  • Beslis welk nummer u wilt tonen
  • Bel al je Outlook-contacten - Teams of niet
  • En andere klantenervaring functionaliteiten.

    Voeg professionele contact-center mogelijkheden toe

    IVR selectie menu

    Voeg gemakkelijk keuzemenu's toe voor bellers (IVR), bijv. druk 1 voor boekhouding, 2 voor planning, 3 voor andere vragen.

    Wachtmuziek

    Selecteer eenvoudig de muziek van uw keuze wanneer bellers in de wacht staan, zodat ze een ervaring hebben die aansluit bij het imago van uw bedrijf.

    Doorschakelen van gesprekken

    Doorschakelen van gesprekken, zowel vanaf een vaste telefoon als via de Flow App op je pc/laptop en smartphone, ongeacht de locatie, zowel in binnen- als buitenland.

    Uitgebreide contactenlijst

    Maak een contactenlijst per telefoon of een lijst per kantoor

    Bedrijfsvoicemail bericht

    Pas uw professionele voicemailbericht heel eenvoudig overal aan, ongeacht de locatie, op kantoor, thuis of zelfs in het buitenland wanneer u werkt vanuit uw favoriete vakantieoord. Je kunt er ook voor kiezen om voicemailberichten in de vorm van een geluidsfragment naar je mailbox te mailen.

    Voeg waarde toe. Geen zorgen.

    Flow naadloos integreren met uw bestaande applicaties

    Scroll naar boven