CommFlow

Breng je klanten in flow.

Langdurige relaties opbouwen door de verwachtingen op het gebied van zakelijke communicatie te overtreffen

We leven in uitdagende tijden. Klanten worden steeds veeleisender en verwachten in hun zakelijke interacties dezelfde wrijvingsloze ervaring als ze gewend zijn in hun persoonlijke leven. Als ze een vraag of een uitdaging hebben, moeten ze worden geholpen wanneer ze dat willen via het kanaal waaraan ze de voorkeur geven. Wanneer uw service niet aan de norm voldoet, stappen ze gemakkelijk over naar de concurrentie, aangezien er veel opties op de markt zijn.

Kom in Flow met Commflow.

Professionele callcenterondersteuning

Efficiënte oproepverdeling: Snel oproepen naar de juiste persoon routeren.
Slimme routering: automatische gespreksdistributie (ACD), Interactive Voice Response (IVR) en routering op basis van vaardigheden koppelen de klant op intelligente wijze aan de juiste agent. Dit bespaart tijd, verhoogt de klanttevredenheid en verhoogt de productiviteit.
Geavanceerde programmeerbaarheid: Wij bouwen geautomatiseerde aangepaste flows voor oproepafhandeling, zoals:

  1. Inkomende oproep ontvangen;
  2. Controleren of het nummer van de beller tot een VIP-klant behoort;
  3. Indien waar, doorschakelen naar speciale accountmanager
    Wachtrijsysteem met professionele voicemail
    Terugbelfuncties
    Statistieken in Microsoft Excel of Microsoft Power BI

Contactmogelijkheden via meerdere kanalen

Klanten kunnen met uw organisatie communiceren via het communicatiekanaal van hun voorkeur (telefoon, e-mail, chat, enz.)

Werk met volledige kennis van de klant

Klantinzichten komen automatisch tevoorschijn bij het ontvangen van oproepen. Integreer eenvoudig alle interacties en nieuwe contacten in uw CRM-systeem dankzij volledige integratie met de meeste toonaangevende CRM-systemen zoals Salesforce, Microsoft Dynamic 365, Brio enz.

Veel meer klantgerichte functies

Ontdek ze in Flow

Scroll naar boven