CommFlow

Verzekeringsmakelaars.

Empower uw werknemers en lever een uitzonderlijke klantenservice met het volgende niveau VoIP in de cloud

In de competitieve wereld van verzekeringen is klanttevredenheid de sleutel. Om uw klanten tevreden te houden en hen te blijven binden, is het van essentieel belang om een uitstekende klantenservice en efficiënte en effectieve communicatiekanalen te bieden.

Breng BRIO in Flow.

Breng BRIO in Flow.

Volledig geïnformeerd nog voor je het gesprek begint

Bij een inkomend gesprek zoekt Flow automatisch het telefoonnummer van de beller op in BRIO. De naam van de klant die je belt verschijnt in een klein pop-up venster op je toestel. Door in het pop-up venster te klikken kom je automatisch in het klantendossier in BRIO terwijl je het gesprek aanneemt.

Naadloos uitgaand bellen vanuit BRIO

Als u een klant wilt bellen, klikt u gewoon op het vaste of mobiele telefoonnummer in BRIO en Flow belt het nummer onmiddellijk. Enkele ogenblikken later kunt u vlekkeloos communiceren met uw klant, zelfs overschakelen naar videoconferencing, uw scherm delen, informatie versturen via chat, enz.

Onze referenties.

Pieter-Jan Uytterhaegen
Pieter-Jan Uytterhaegen

Zaakvoerder Garage Manu

Bij de installatie werden eveneens storingen naast de telefonie, zoals netwerk- en internetproblemen opgelost! Betrouwbare partner die geen loze beloftes maakt.

Els Van Hees
Zaakvoerder

Zaakvoerder Van Hees Bank & Insurance

Bij Commflow denken ze altijd mee met hun klanten. Top service!

Sven Van Wonterghem
Sven Van Wonterghem

Zaakvoerder

Als verzekeringsmakelaar is persoonlijk contact en een goede service iets waar ik met m'n team dagelijks op stuur. Van onze leveranciers verwacht ik hetzelfde en dat is het minst wat we van ICTforMore kunnen zeggen. Ze zijn een echte partner met een zeer persoonlijke en onberispelijke klanten service.

Laat ons jou helpen om je bedrijfscommunicatie in Flow te brengen

Ontdek hoe Commflow meerwaarde kan bieden aan jouw zaak

Scroll naar boven